Ozlem2505 Merhaba arkadaşlar 27 haftalığım karnımın üst tarafı bir ağrı başladı sanki baskı varmış gibi nefesimi etkiliyor yaşayan var mı
Ozlem2505 nurkarakoc bi tedirgin oldum yaa ilk defa başıma geldi. Rahatlamak için yapılacak bir şey var mı peki?
nurkarakoc Ozlem2505 Bende bilmiyorum benimde bi kaç gündür başladı zaten bebek büyüyüp baskı yaptıkça ciğerlerime bile tekme atıyor rahatlamak için ne yapmamız lazım onu bilmiyorum ama sol yanıma yatınca hafifliyor gibi