Taskaya96 Hacer_2810 bana haftasıyla uyumlu ilerlediğini söyledi her bebek aynı değil ki o yüzden hiç takma kafana geri olduğunu sanmıyorum
Beti_07 37+2 de 3160dı pazartesi 38 hafta olcam bakalım kaç kilo çıkacak, benimde 3 hafta önde diyor ama kilosu normal gibi bence
Hacer_2810 Taskaya96 inşallah bakalım full beslenecez zaten artık zamanına girdi ne zman doğarsa hanfendi