Arkadaşlar herkese merhaba. 35+3 haftalığım emzirme sütyeni almak istiyordum hastane çantama koymak için ama beden olarak ne alacağım hakkında hiçbir fikrim yok. Çünkü daha da büyüyecek göğüslerim diye biliyorum. Şuan herhalde göğsüm C kap, sırt ölçüm 80 falandır. Siz normal bedeninize göre kaç beden büyük aldınız?