Agg0207 cikolataligofret Maxi cosi tobi kullanıyorum ben adac testinden geçmiş bir koltuk ve yüksek olduğu için çocuk dışarıyi görüyor alçak bir koltuk alma canım yoksa bebek içinde durmaz 4 buçuk yaşında kızım 6aydan beri kullaniyo ama ben çok memnunum uzun yolada gittik kaç kez ben hep tek başıma kızımla yola çıktım küçüktü temizlemeside çok pratik zaten kılıfı falan yıkanıyor
likesah cikolataligofret cybex anoris t i-size aldım ben. Adac test puanı çok iyi ve airbagi var. Şu an cybex ürünlerinde indirim de var diğer modellerin de adac puanları iyi. Genel olarak adac testinden geçmiş ürünlere bakabilirsiniz.
MerveTeyze Ben be safe izi turn aldım çok tavsiye edildi ve güvenli dendi ama bu modele ait adac testi yok bu gün olsa bende araçlı bir Maxi Cosi tercih ederdim
Petrichorers Ben de cybex almak isterdim hem adac testinden geçmiş hem kendinden hava yastıklı ama kinderkraft 0-36 aldım o da adac testinden geçmiş ve daha uygun fiyatlı