Bende bahar alerjisi var genelde marta başlayıb temmuz da bitiyor bende doktoruma soyledım oda çok kötü olmadıkca içme dedi bende kötü oldugum günler içtim her gün içmedim zaten temmuz başı alerjim bitti cok şükür ama. Yinede kötü oldugum günler mecbur içtim zaten doktor düşük dozlu bişey yazmısdı