[silindi] Kızlar doktoru yazmadan coraspin veya oksapar kullananlar var mı aranızda 5 haftalık hamileyim hemen doktora gitmek istemiyorum yakında zaten genetk sonuclarım çıkıcak ozmn gidicem önceden 11 haftalık kaybım var alıp eczaneden kullansam diyorum
Bekledigimmucizemm [silindi] Sağlığı ocağına gidip yazdırın doktorum kullanmam gerekiyor dedi diyin yazıyor yoksa çok pahalı
e_blue_sky_a [silindi] hayır alma ve kullanma. Bana 3 doktor da bir düşüğün var diye sana kan sulandırıcı veremeyiz pıhtılaşma testi de yapmadık dedi. Yolunda giden bir gebeliğe zarar verebilir dedi ve 14hafta oldum kullanmadım.
mommys1 Tgcgkhn ilaç kullanırken mi kesmemek gerekiyor ? sebebi ne acaba bende aspirin kullanıyorum geçen jilet bacagımı kesmis bi sıkıntı mı olur ki ?
[silindi] Tgcgkhn yani forumda biraz araştırdım da bazı doktorlar önceden vermiş bazıları pıhtılaşma oldugu haldr gerek yok demiş son çare alıp kullanıcam ama tedirgin oldum ister istemez
[silindi] mommys1 size doktorunuz mu verdi bende kullanmayo düşünüyorum ama şuan doktora gitmeyi düşünmüyorum
mommys1 [silindi] benim 8 haftalıklen kalbi durduğu icin kürtaj oldum ilk gebelikte bu gebeliği öğrenir öğrenmez doktor coraspin başlattı progestanla. 4. haftada erken öğrendim adete 7 gün falan varken sonra kendi doktoruma gittm oda aspirin proluton iğneye başlattı
mommys1 mommys1 pardon ilk duphaston mu ne verdi beta vermiştim hamilelik kesin değildi ilk onu kullandım hamilelik belli olunca keseyi görünce coraspin yazmıştı
Bekledigimmucizemm Bekledigimmucizemm Oksapar doktor yazdığı halde bile şu an 115 tl yazdırmazsan 900 civarı coraspin uygun ama dediğin fiyattadır
[silindi] Tgcgkhn keşke genetik sonuçlarım çıkmış olsa ben kaybımın sebebini de bilmiyorum ama varislerim var coraspin içmiştim be defasında o bi seferde bile bacaklarımın agrısı azalmıştı
Tgcgkhn [silindi] doktordan direk iğne iste sen ne olur ne olmaz sonuç çıkana kadar en azından iğne kullan ya
gamzecgr [silindi] evet düşük doz benim de kürtajım var ama pıhtılaşma kaynaklı mı diye bilmiyoruz da test yaptırmadan hamile kaldım o yüzden doktorum da bebe aspirini verdi hem dozu fazla olmasın hem de düşük yaptırımasın diye faydasını da gördüm çok şükür 19 haftalık olduk siz de test sonucunuz çıkana kadar kullanabilirsinz
[silindi] Tgcgkhn hayır bide kaybettiğim bebegimde özele gidiyodum hiç kan sulandırıcı fln bişey demedi sadece perinatolojiyr yönlendirdi kanamam var diye belki damarlar bebegi beslemiyodur fln dedi randevu aldım ama randevu gelmeden kalbi durdu belki kullansam bugun benimle olabilirdi