Bende dün gittim tam 11 haftalikdi doktorum başta gistermiyor dedi sonra sanki erkke gbi ama hiç emin değilim Kordon’da olabilir dedi yani bidahaki ay bakalım dedi birtane oğlum var kız olsun isterim öylede hissetmiştim ama yanılır mi yada bilmiyorum 😅