happyvera bende hem internet hemde magaza heryeri gezdim.Ama hic biri saglamlik acisindan icime sinmedi.Bir tek ikea mobilyalarini evimde kullandigim icin memnunum odayida oradan yapayim dedim ama cok cok pahaliya geliyordu.Bende ikeada begendigim modelleri yaptirmaya karar verdim kizim evlenince evine bile goturur 😁o derece saglam yapildi mobilyalarimiz hemde daha uyguna geldi ve her ozelligini kendim sectim.Ama derseniz ki maddi acidan problem olmaz o zaman ikea pax dolaplari ve şifonyerlerini öneririm