Hlybkr o günlerde benim de kızımda aynı sorun başlamıştı. Benim kızım hem mama hem meme şeklinde besleniyor bu arada. Bebeğim devamlı kivranip agladigi için biz de gaz sancısı var sandık, üstüne kaka da yapamiyordu. 2-3 günde bir anca yapiyordu. Sonrasında doktora goturdugumuz zaman doktor bebegin beslenmesinin yeterli olmadığını soyledi. Cocuk bayagi açmış yani, bu yüzden hem ağlıyor, hem de az sıvı aldığı için bu da dışkılamada sorun yasatiyordu. O günden sonra öğün sıklığını artirdim, çocuk her gün kaka yapmaya başladı. Ornek olması için bunu anlattım. Siz bebeğin tam doyum yasadigindan emin misiniz? Bir de nasil besleniyo? Hem mama hem meme ile beslenen bebeklerde 3 günden sonrası kabızlığa giriyor dedi doktor.