YakupBraKl Kızlar o değilde ben hamilelikte ağdaya gittim hallettim şimdi lohusayım doktora kontrole gidicem dikişlerim var nasıl temizlicem benim durumum daha vahim bence
Cansel deletedmom11 aynen ben de bugün gittim günah ama temiz olmamakta günah😄38+4 üm korkudan gittim binanda doğum olur diye fazla yoktu zaten ama inanılmaz acıdı bilmiyorum erkenmi yaptım diye düşünüyorum 🤔🤔
deletedmom11 Cansel yoo iyi zamanLamışın bende 38 de gittim 38+5 de doğurduydum çıkmaz zaten artk bi daha gitmeden doğurun inş
deletedmom11 Cansel sıkıLdıkça daLıyorum buraya özeL oLarak takip ettiğim we doğuma sakinleştirerel hazırladıklarmda war yardımcı oLmayı sewiorum herkes sağLıkLa aLsn inş kucakLarına 😍😍
Sulegorkemakyol husniyealtun canım ozel agdalar spatunası sana ait agda sana ait oluyor he birde istersen o agda yataginin ustune istersen iki veya uc katda takiyolar yani bu durum biraz gittigin yerle alakali ben yillardim gittim yerde hep kendime ozel agda aldirtdim ve herseyim orda ayri ve ozeldir bunu gittiniz yerden de isteyebilirsiniz
husniyealtun Sulegorkemakyol canim ben genel de drlarin izin vermeme durumundan bahsettim. Ben dinen kadinin kadinlara karsi avret yeri olan gobek ve diz kapagi arasini tibbi zorunluluk olmadikca kadin kadina bile acmasinin haram olmasi sebebiyle gitmiyorum. Yoksa eve gelen agdacilar bile var hatta lise arkadasim kendi evinde yapiyor ama haram olmasi sebebiyle gitmiyorum. Yoksa dedigin gibi sartlar istenen seviyeye rahatlikla getirilebilir. Yine de cok tesekkur ederim bilgiler icin.😊
Bahar1187 Cisemk tüp bebekle hamile kalmama rağmen en başından beri hep ağda yaptırdım 34.haftadayım birşey olmadı çok şükür
KezbanAyhanKorkmaz Gential konusunda ne diyorlar bilmiyorum ama göbekteki kılları ağdayla alma konusunda 7 tane doktora sordum hepsi presanta previaya neden olabiliyor yaptırma dediler kuaförlerede sordum onlarda aynı şeyi söyledi bilginiz olsun