Tam aradığım bir konu birbirimizin içini ferahlatalim çok güzel dogumlarımız olsun insaAllah. Bende aşırı panik ataklı biri olarak ilk dogumumu normal yaptım. Şu an ikinciye 37+1 im böyle suyum gelecek ağrım gelecek diye gün içinde elim ayağım titriyor ara sıra. InsaAllah inanıyorum bu dogumumu da normal bir şekilde çok güzel yapacağım. Birbirimize dua edelim insaAllah 🤲