Busracann Kızlar selam 34+4 haftalık gebeyim, akşam saat 6 dan beri geçmeyen adet sancısı gibi ağrım var geçmesi için duşa girdim göğüslerimden süt gibi bişey aktı erken doğum belirtisi olabilir mi, karnım taş gibi sürekli bı yerde toplanıyor bebek sanki
Mavisim3457 Busracann Duşla yürüyüşle uzanıp dinlemekle geçmiyorsa olabilir. Kimisinde mide bulantısı ishal bel ağrısı kalçadan bacağa vuran şeklinde de gösteriyor. Dinlenin geçmezse dilerseniz doktora görünün
Momofelisa Busracann bence hiç riske atmayın dinlemeyi falan bırakıp doktora gidin. Ne kaybedersiniz ki en fazla yorulmuş olursunuz biraz herşey yolundaysa.
Busracann Mavisim3457 şuan da uzanıyorum ama belimden rahime doğru inen adet sancısı gibi bir ağrı var, biraz daha bekleyip doktora gideyim en iyisi :((
Mavisim3457 Busracann Evet tehlikeye girmeyin. Allahım yardımcınız olsun inşallah. Yalnız değilsiniz umarım
KuzeyinAnnesi10 Busracann inşallah yalancı sancıdir ama öyle durmuyor hemen git kuzum haber ver çok geçmiş olsun 😘
EbrKzlky Busracann bekleme canım sen git eğer sancıların doğum sancısıya enazından durdurmayı denerler geç olmadan ciğer geliştirici vs yaparlar. Nekadar çok vakit kaybedersen okadar ilerler doğum.. hiç bekleme