Kızlar size bişi sorucam ben yıllardır panik atak hastasiydim yani bundan 3 sene önce ilacı bıraktım 5 sene falan kullanmisimdir en çok korktuğum hamilelikdi 2 yıldır çok rahattim olmadı hiç dün ilk defa çok yoğun bir şekilde yaşadım 7 aylık hamileyim hatta 10 güne 8 e giricem bebeği de etkiliyor diye duydum erken doğuma yol açıyor vs öyle mi gerçekten aranız da yaşayan varmı çok korktum ona bişi olucak diye ona zarar vermişim gibi hissettim zaten yıllardır ilaç kullanip hamilelikde birakamayan bile varmış doktor mecbur diye veriyomus antidepresan onuda duydum ama insan korkuyor tabi