cnsdln-18 yo ben normal doğum yaptım. Hiç sezaryen düşünmedim bence normal doğuma uygunsanız doktorunuzla konuşun, iyileşme süreci gözümde büyüdüğü için sezaryenden korkuyordum açıkçası sonuçta ameliyat olunuyor ben zorunlu olmadıkça sezaryen düşünmem gerçekten çok zor.