Kızlar bu gün çok soru sordum hakkınızı helal edin. Daha bir aylık hamileyim karnım o kadar şiş ki size anlatamam sanki 4 aylık hamile gibiyim kıyafetlerim bile olmuyor balon gibi oldum sanki resmen zor yürüyorum normal mi bu sizde boule oldunuz mu nolur bı fikir verin nefes bile zor alıyorum iki adım yuruyemedim 😭😭😭😭