Kızlar bugün gittim gün aldım 6 Eylül de kazasız belasız inşallah orada doğum yapanlara bı sorum oluck odalar iki kişilik oluyor ya biz kendimiz tek oda istesek ücret karşılığında kabul ediyor larmi böle bişey duymuşdum tek kişilik oda için para veriliyor gibilerinden doğru mu