Smyy60 Dün ulturasyona girdim iki kese göründü biri 5w5dboy 9.7mm diyeride 5w2d boy 6.4 mm daha keseyi gördüm içinde bebeği ve kalp atışını daha duymadım dün ilk muanemdi
Mzzz Maşallah canım benimde tüp bebek şuan sadece kese görünmesi çok normal 10 gün sonra bebişlerini görürsün ben 6+4 te görmüştüm sağlıkla kucağına al inşallah 🙏 bol bol dinlen kendini yorma 🙏🙏
Smyy60 Mzzz çok teşekkür ederim inşallah haftaya görürüm içimi rahatladi görünmedi diye biraz korkmuştum
Sevgi1312 Rabbim saglıkla kucagınıza almak nasip etsin benim de ilki tüp bebek ikinci normal oldu üçüncü bebegime de normal yolla hamile kaldım üçünde de 5+2 de sadece kese göründü bebegi 6+3 te görmüştüm merak etmeyin