ug_fa-3diplomalianne ggizemmree canım tek çare ameliyat benim küçük kardeşimde hem göbek hem kasıkta vardı acil ameliyata aldılar o da 2 aylıktı
prensesinannesi94 ggizemmree yok hiç bişey yapmadım doktor kendi geçer büyük ihtimal demişti geçmezse yaşında genel cerraha götür demişti geçti ama