Ebraz 2 hafta sonra doğurcam tabi erken gelmezse 😂 doğum sonrası için korse kullanıcam ama emzirirsem inşallah sütüm olursa nasıl diyet yapıcam yapan var mı kızlar nasıl beslendiniz ?
nisaapamukk ben gebelik döneminden beri diyetisyen desteği alıyorum.doğum itibariyle almış olduğum kiloları ilk 3 ayda verdim ve beraberinde sütümü artırdım. emzirme döneminde bazı diyetisyenler sadece kiloya odaklanıyor ve bir süre sonra süt kesilebiliyor. ama benim başvurduğum diyetisyen süt odaklı ilerliyor. listeleri bol bol ve yüksek kalorili. onu önerebilirim size. linki bırakıyorum; https://www.instagram.com/diyetisyencennetfilik/