Yesimsim ANurrr bende de demir eksikliği var sonucun kaç çıktı canım. Bide doktorun hangi ilacı verdi
Habibe_ ANurrr hamilekle bir alakası var mı bilmiyorum,ben 8 haftalık hamileyim değerim 7 ilaç kullanıyorum.Yani değerim düşünükken hamileydim
Yesimsim Patito__ değerlerin kaçtı hatırlıyor musun canım yumurtlama oluyor muydu ilaç kullanmadan önce
Yesimsim ANurrr benimde 7 çıktı demir doktor yumurta kalitesini etkiliyor dedi. Ferrum verdi bana da bide içinde demir olan takviye folik asit verdi bir haftadır kullanıyorum ilaçlar bitince kontrole gidicem bakalım değişen bişey var mı
Fey ANurrr benim hep düşük hamile kalmama engel olmadı. Hatta 2 gün önce yaptırdım aşırı düşük doğum yaklaşınca tekrar tahlil yaptırıcam eğer yükselmezse sezeryanda takviye vereceklermiş gerildim iyice