@[silindi] benim sat 3 temmuzdu 17 temmuzda doktorum bugün çatlama olmuş demişti yani 15.günde klomen kullanmıştım doktorum aynı zamanda gebelik olursa tutunması için Duphaston verdi eğer hamile olursan tutunur kalamazsan adet olursun demişti. 20 günde progeston için çağırdı iyi dedi. Bence sizin değerinizde iyi bol bol avakoda ve havuç tüketin değerleriniz için. Şuan 7+4 hamileyim çok şükür 🙏 umarım sizde güzel haberler alırsınız 🌸