Gmze06 ilk doğumumda doğumhaneye çıktım evrak vs dolduruyorsunuz sonra odaya gidiyorsunuz kıyafet veriyorlar sonda takıyorlar sedyeye koyup ameliyathaneye götürdüler . İçeri girdim benim doğum yapacağım ameliyathanenin odası hazırdı anestezi doktoru geldi belden uyuşturma iğnem yapıldı sonra uzandım önüme set yapıldı göğsümden aşağı önlük çıkarıldı kollar bağlandı serum takıldı tansiyon aleti vs vardı doktorum geldi 10 dk sonra hazır mısın dedi ve oğlumu gösterdi . Sonra bebeği götürdüler kıyafetleri giydirilip annemlere verildi bende sıcak odada ısım normale dönünce odama götürüldüm ve gittiğim gibi emzirdim 🙏🏻 gece 12 den sonra bişey yeme içme denilmişti bir de o şekilde . Kolaylıkla alın ağrınız sızınız olmasın inşallah 🙏🏻