21+2 haftalık gebeyim bugün sağlık ocağına gidip idrar tahlili yaptırdım ve idrar tahlilinde kanımda enfeksiyon çıktı korkuyorum ama ebeler bana el ile bakıldığı için sonuçta yanılma olabilir dedi böyle bir durum yaşayan var mı kafam allak bullak korkuyorum 😣😣