6+5de embriyonun kalbi durduğu için kürtaj oldum, doktorum 10haftadan erken kayıplarda hiç bi hastama korun demem dedi. Tabi kürtaj üzerinden 10 gün geçtiğinde kontrole gittim, sıkıntı olmadığını teyit ettikten sonra. cinsel hayatına da başlayabilirsin, korunma dedi. Kürtajdan sonra ki 5.ayda doldu ve bu süreçte ilk ayda dahil hiç korunmadım ama gebelik oluşmadı malesef.