Kızlar öncelikle Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın dün hastaneye kontrol amaçlı gittim her zaman gitigim doktor yoktu başka bir doktora gittim o doktor da bebeğin göbek çevresi 4 hafta geride dedi tabi ben şok oldum kendi doktorum hiç böyle bir şey demedi beni acile yonlerdirdi acildeki doktor zaten 40+3 olmuşsun bebek hareketleri nasıl dedi azaldı dedim o zaman senin yatisini yapalım vajinadan sancı başlayalım dedi ve yatisim yapıldı ilk ilacı kattığı zaman 3 saat bir şey hissetmedim sonra sancılarım başladı 6 da yatisim yapıldı saat 3;45 te kızım doğmuştu tabi sancıları ilk başta yürüyerek sonra plates topunun üstünde karşıladım 6 cm açıklık olunca ebe artık yerinden kalkmican dedi acilman ilerledi sonra bana ikin dedi 3 defa ikindim ve kızım doğdu çok güzel bir duygu o ağrılar onu gördüğüm anda geçti resmen mis kokulu prenses kızım benim doğum hikayem böyleydi ebeler bile şaşırdı ilk doğumda bu kadar hızlı açılma beklemiyorladi Allah herkese kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin 😍🥰🥰