Merhaba. 28 haftalık hamileyim 4 gün önce apandisit ameliyatı oldum. Oturup kalkarken ya da yatıp kalktığımda karnımda aşırı bir ağırlık var. Ameliyat yerinin içten acıması dışında hiç düzelemedim diyebilirim. Ne zaman geçecek bu ağrılar bu durumu yaşamış arkadaşlar bakabilir mi? Tam olarak ne zaman normale dönücem kasım da da doğum var. Sezeryan olacak korkuyorum ikisinin acısı birleşir mi diye 😥