Maras46konya-00 Kızlar sezeryan da çatı muayenesi yapıyorlar mı acaba?? Birde sezeryana girerken ne yapıyorlar
Yazmelegi_ Maras46konya-00 erken doğum riskim vardı 37 içindeyken yapıldı açılmam var mi diye bakıldı 38+3 e gün aldım 38+1 de bebek geldi