Ght Kızlar 6+5im bugün kasıklarımda ağrı var.Dün birşeylere çok kafamı taktım üzüldüm ağladım zarar mı verdim bebeğe diye kendimi yedim sabahtan beri.Yarın da adet günüm adete yakın olur diyorlardı hangisindendir😞😞😞kanamam yok çoj şükür
Msalbyrk Ght o haftalak kask agrisi olyor ama sen yinede kendini üzme bebegni de kendnide strese sokma şuan tutunma aşamasnda etkilenr canm☺
Esramuratt Ght Canım o zamanlarda kasik agrisi bende de oluyordu adet zamanlarinda dedigin gibi kanaman yoksa normal kabul ediliyor ama tabi cok siddetlenirse doktoruna gozukmende fayda var evham yapmamaya calis bol bol dinlen geçer insallah
Atlarlayasayan Ght ben 11. Hftadayım hala oluyor kasık ağrısı doktor kanaman ya da lekelenmen olmadığı sürece bir sorun yok dedi normal heralde
Meyraa Al benden de aynı canım. 6+3 . Bi kaç gündür baya ağrım oluyo doktoruma sordum gayet normal dedi endişe etme :) İnşAllah geçer
dyguyldz86 Meyraa ben de 6+2 deyim bugün baya kasık ağrım var akıntım da çok açık pembe geldi siz de böyle bir şey yaşamış mıydınız?
Yasmnnn Benimde o haftalarda acayip kasık ağrım oluyordu canım, 2 gündür de kesildi yine endişeleniyorum ☹️