Yarın itibari ile 36+4 oluyoruz biz oğlumla 😊 artık kontrollerimiz haftada 1 e düştü 😍 en sevdiğim nst de kalp atışlarını dinlemek 🤍 sizler kaçıncı haftadasınız? Benim zaten sancılarım vardı sanki yarın daha çok çıkacak gibi geliyor bana 😌 Yarın görüşten çıkan yazsın bakalım açılma,sancı ve bebeklerin kiloları ne kadar olmuş? 🤰🏻