Havva9378 muayene dedinde aslında benimde 34 haftamda sancılardan dolayı alttan muayenem yapılmıştı o zaman açılmam yoktu ama şuan 38 haftalığım ve bebeğim çok büyük doktorum riske atmayalım 1 hafta sonra bakim dedi benimde muayenemden sonra başlamıştı acaba benimdemi açılmam oldu merak ettim şimdi inşallah öyledir çabucak gelir iltihab olmasında ayreten benim nişanımda geldi ondan sonra parça parça sümüğümsü devam ediyor aradabir