Kkkkkkkkkmmmmmmm Arkadaslar 30.-31. Hafta arasındayım karnımda ağrı oluyor kanama yok korkmalı mıyım doktora gittiğimde bişey cıkmadı nst de herşey normal cıkıyor ama karnım ağırıyor sürekli
Nesli-han55 Kkkkkkkkkmmmmmmm bende 30+3 deyim canım en son kontrole gittiğimde doktorum normal demişti bebek büyüdükçe kendine yer arıyor ayaklarıyla kasıklarına baskı yapıyor demişti ama bende endişelenmiyor değilim 🤦🏻♀️