Vera20 Kızlar adetim bitmişti ve korunmayı bıraktık folik asit aldım kullanmaya başladım iki buçuk yaşında kızım var şu an adet olmama 3 gün var eğer hamile değilsem bir doktora görünmek istiyorum ama acele mi ediyorum anlamadım siz olsanız ne yapardınız
Demirleblebi Vera20 benim de 3.5 yaşında bir kızım var. Geçen ay aslında korunmayı bıraktık ama asıl bu ay bebek kararımız netleşti. 20’sinde reglim bitti. Ben önden bir kontrol olayım diye doktora gittim. Bana 6 ay deneyin olmazsa gelirsiniz dedi. Folik asit başlattı. Eğer belirgin bir probleminiz yoksa ilk hamileliğinizde tedavisiz olmuşsa muhtemelen folik asit al der yollar sizi de.