Ebraz Ben salı günü gidicem gittiğimde 37+1 oluyorum doktorum gün verir mi ? En son gittiğimizde 8 eylül cuma veya 11 eylül civari alabilriiz demişti bu gidişimde netleşir mi ?
fizikcianne Ebraz yıllık iznimi doğum iznim ile birleştireceğim için doktorumdan doğum tarihi istedim sezeryan olacağı için hesapladık ve 11 Kasım dendi 😍
Ebraz vanilyali99 ya banada 8 eylül 11 eylül dedi erken gelemzse bu zamanlar alırız dedi ama bu gidişimle netleşir tam gün saat veriyorlar mı ? Gün alırken bir işlem gerekiyormu ?
Prenses-3504 Bn pazartesi günü gittim şu an 37+5 günlüğüm 31 Ağustosa sabah saat 8”00 de doğumhanede ol dedi 😊