Bugun hastaneye gittim ve doktor hersey güzel dedi ama kasiklarda agrı vardi az cok şifdetli değil
Benı nts gönderdi girdim
Sancım cıkti hemen bir serum ilaçsiz su takvıyesi gibi düşünebılırız
Sonra yatiş yapcam 2 saatte bir vajınal muane yapcam dedi kabul etmedim kagit imzaladim cıktim
Eve geldim kontorl altına aldim
Bu dogum sancii nasil oluyor
Yalanci sanci nasil oluyor
31 haftaligim