Nazmiye92 bende 15 haftalık hamileyim. Önce devlet hastanesine gittim 5 haftalıkken orada doktor hamile olarak işaretleyince otomatik olarak sağlık ocağındaki ebe seni arıyor takip etmek için çağırıyor. Ebelerin takip etme zorunluluğu varmış aşı vs sağlık ocağında yapılıyor. Devlette yaptırıyorum ben testlerimi 6. Ayda özele gitmeye başlayacagim. Sende böyle yapabilirsin en azından özele daha az para vermiş olursun