RabiaBasboga Ben her gün bosanalim diye mesaj atıyorum hem de uzun uzun şeyler 😂 baktı artık kesilmiyo, cevap falan yazmamaya başladı bana 🤭 insan öyle oluyor,sanki bizi daha çok düşünmeleri gerekiyormuş gibi davranıyoruz..şahsen ben öyleyim. Onların da insan olduğunu unutuyoruz bazen ama duzelicez inşallah be 😂