Kızlar 28. Haftadayım . Doktora iç çamaşırımda ıslaklık var suyum mu sızdırıyor diye gittim alttan muayene etti sende enfeksiyon var dedi vajina içi cleocin krem verdi , onu sürdüm daha sonra ben de bir kaşıntı başladı vajinamın dışı pütür pütür kabardı doktoru aradım kreme devam et dedi ilave travacort mantar kremi verdi . Hala aşırı kaşınıyor . Evde uygulayabileceğim doğal yöntem var mı ? Bir de üstüne progeston kullanıyorum kafayı yicem yardım edin