Melissaaaaa 3_fistikannesi özelden çok bir farkı yok devletin bir sağlık personeli olarak söylüyorum.
3_fistikannesi Melissaaaaa çok iyi oldu bu yorum 🙂 millet çok kötülüyor psikolojim bozuldu yok azarlıyor lar falan napim özele gidemem mecbur devlet yani