mombarbie_ Kızlar sanırım klima çarptı aşırı terliydim 2 3 gün önce hastanede çok soğuktu o günden sonra bugün nezle gibiyim ne yapabilirim nasıl geçer acaba bol su içiyorum kivi yiyorum ama başka çözümü olan varsa alırım