Gzm67 bende onu almaya gitmiştim.orada bakarken bir çift geldi arabanın çok ağır olduğunu söylediler.eşim olmadan kullanamıyorum dedi kadın cidden katlanınca falan baya büyük oldu.dacia aracımızın bagajını komple kaplar öyle düşünün.sonra yine e bebekten luxus flash modelini aldım.hem 2li pusetiyle satılıyor hemde katlanınca çanta gibi oldu.tavsiye ederim.