Cantanem44 Hiç içemiyorum 20 haftalıkta gebeyim sabah 1.5 litre su şaşalını koydum önüme daha yarısını içmemişim hiç aklıma su gelmiyor 😂
SeymaYldrmAkpunar Zeliha66 İyi oldu benim için enfeksiyonum var ne kadar zorlasam içemiyordum şimdi durduramıyorum kendimi belki enfeksiyonda geçer 💃
Zeliha66 SeymaYldrmAkpunar aynen enfeksin icinde su öneriyolar. Mesela benim erken dogum riskim var doktor bana en az 3lt iç diyor kasilmayi azaltiyomus
Baklava SeymaYldrmAkpunar hahah iyimis wc sıkıntın yoksa 😅 Boş ver ic zaten catlak oluşumunada biraz engel olur belki😊
Baklava SeymaYldrmAkpunar benimde olmadi 31+5teyiz. Ama son haftalarda catlayan çok var. Genetigede bagli kremde sursen suda icsen genetikte varsa catliyorsun bazilari hoc catlamiyor 2. Cocukta catur cutur gidiyo 😊
She SeymaYldrmAkpunar ya bu olayın aynısı bendede mevcut. Suyu fazla içmeyen ben. Gece sürekli su içmeye kalkiyorum. İçtikçede wc ye çıkıyorum. Resmen gece sabaha kadar su ve wc arasında gidip geliyorum. Şeker yükleme falan yaptirmasam acaba şeker mi var dicem. Gerçi gündüzleride içmeye başladım.
Zeliha66 SeymaYldrmAkpunar rahimde 3mm acılma ve hunileşme vardı igne ve fitil kullandım o gecti dedi doktorkii 1hafta önce bel kasik agrisiyla gittim rahimde yumusama varmis. 17.haftadan beri yatiyorum. Haftada 1igne günde 3tanede fitil kullaniyorum insallah 30lu haftalari görürüz🙇♀️
SeymaYldrmAkpunar [bilinmeyen] Haha ne güzel ☺️ Benim son 2 haftada böyle olunca merak ettim neden diye🤔😊
SeymaYldrmAkpunar Zeliha66 İnşallah vaktinde sağsalim sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın yavrunu🙏🏻 Rabbim yardımcın olsun 💞
Krasivyy SeymaYldrmAkpunar ben içine şimon nane ve yeşil elma atıyorum o şekilde 2 litrelik şişeyi en azından bitiryorum