Merhabalar. Bugün 38. Haftama girdim ve her iki gecede bir gün hem sancım oluyor ama aralıklarla değil bir başlıyor sabaha kadar uyuyamıyorum. Bu sabahta sekizden beri regl olmuşum gibi karnım ağrıyor ve geçmedi. Herhangi bir kanamam su gelmesi durumu yok ama hem karın alt bölgem çok ağrıyor hem de aşırı endişeliyim. Bebeğim kız. Yaşadığınız doğum belirtilerini yazar mısınız? Sancıları nasıl ayırt edeceğimi bilmiyorum :(