Arkadaşlar lütfen yardımcı olur bilgi verir misiniz. Bugün ikili tarama için hastaneye gittim ense kalınlığı 1.7 nazal kemik yani burun normal bebek ölçüler hep normal sıkıntısız çıktı sorun yoktu ama kan verip ikili tarama sonucunu görünce çok kötü oldum çok yukske çıktı 50 kadin benim gibi olan 1 i down sendromlu doğum yapmış ne yapcam bilmiyorum oran çok yüksek 1/50 çıktı bunu yaşayıp sağlıklı bebeği olan var mı