EsAl- Ben yaptırmadım canım, arkadaşım yaptırmıştı. Fakat onun bebeğinin ense kalınlığı 4tü çok fazlaydı, down bulgusu için yapılmıştı. Sanırım bulgu ve şikayete göre yapılıyor hepsi yapılmıyor diye biliyorum. Geçmişte düşük, sebepsiz gebelik kaybı vs varsa genel test yapılıyor demişti arkadaşım. Siz de ikili testten dolayı gittiyseniz down/trizomi için bakılmıştır muhtemelen 🤗