Merhaba arkadaşlar,
9-10 ay önce makat çatlağım olmuştu, dr krem vermişti ve beslenmeme dikkat ediyodum semptomlar baya hafiflemişti ama sonrasında kontrole gitmedim. Şimdi 31 haftalık hamileyim, anal bölgemde yaklaşık 1-2 aydır siğiller var gittikçe çoğaldı. Doktoruma sordum, baktı. Hpv virüsü dedi. İstersen şimdi istersen doğumdan sonra yakalım dedi ben de doğumdan sonra yakalım dedim korktuğum için açıkçası. Normal doğuma engel olmadığını söyledi (hpv virüsünün çeşitleri varmış, bu engel değilmiş) şimdi de son 1 haftadır afedersiniz büyük tuvaletimi yaptıktan sonra temizlenirken canımın acıdığını fark ettim, sızlıyor sanki. Son 2 gündür de makattan sıvı geliyor. İç çamaşırım ıslanıyor. Randevum 5 gün sonra ve ben endişelendiğim için başına böyle bi durum gelen var mı sormak istedim. Yurtdışında yaşıyorum doktora ulaşmak kolay değil randevudan randevuya anca görebilirim bu yüzden acile falan da gidemiyorum. Sizce nedir ne değildir bu durum tehlikeli midir başına gelen var mı? Varsa nasıl bir yol izledi?