Kızlar geçen kürtajdan sonra yine kimyasal diye başlık açmıştım çünkü betam 47 di testim pozitif iken ertesi gün negatif çıktı hatta iki test yaptım ikis de negatifdi dün regl günümdü sabah kan vermiştim 400 çıkmış inşAllah bu defa sağlıcakla kucagıma alabilirim 🙏