Iremdgn ben de 38+2 yim bugün öğleden sonraya randevum var dua ediyorum açıklık olmuş olsun da dootora suni sancı ile doğumu başlatabilir miyiz diye sorsam diye
Son 12 gün ama sabretmesi zor geliyor artık
Genital bölgede varislerim var hem onlardan hem bebek baskı yapıyor sanırım batıyor gibi ağrı oluyor alt karın bölgemde ara sıra karıncalanma gibi sancı gibi bi seyler oluyor ödem çok fazla artık hafifleme istiyorum ama hiç doğuracak gibi hissetmiyorum