BamBi bi kere sitüm az mı çok mu dişüncesini kafandan atman lazım, çünkü stres sütün azalmasına en büyük etken, bebeğin büyğk tuvaletini 3-4 kez yapıyorsa sütün yetiyordur, yapmıyorsa günde en az 3 litre su iç başka bileşeye ihtiyacın yok, 1.5 en geç 2 saatte bir bebeğini emzir, 15 dakika sağ, 15 dakika sol göğsünü ver. Emzirdikçe süt artar . Tüm bunlara ek kendine kimyon ve rezene çayı demle. Ben günde 3 litre su içiyorum, 2 litre de kimyon çayı içiyorum. Bebeğim gaz sorunu olmuyor ve gayet gğzel emiyor.aklında olsun yeşil yapraklı bitkiler, (dereotu , roka vs ) süt yapıyor, bunlardan da bolca tüketebilirsin