Dila23 yani benimde modum hala düşük çünkü beklemediğim bir şeydi hem çok şaşırdım hemde dediğiniz gibi normal olarak ilerliyorduk hep ve bizim son haftalar artık. Napalım bebişler sağlıklı olsunda gerisi önemli değil , sizde sıkmayın canınızı Allah dermansız dert vermesin. Normal diye gidip şartlar normal ilerlemeyip sezeryanda olabilirdik. Vardır bunda da bi hayır diyorum ve herseyden önemlisi bebekleri sağlıkla kucağımıza almak öyle düşünelim bozmayalım moralimizi ❣️