Ben normalde de troid hastasıyım hayatım boyunca ilaç kullanmak durumundayım hamile kalmadan önce 100 mg lik ilac kullanıyordum hamilelikte yükseldi değerlerim ve 150 mg kullanmaya basladim. Normal bir durum hamilelikte yükselebilir, korkmayın ilaç direkt kana karıştığı için bebeğe zararı yok :)